Segítség a webáruház használatához

 

  1. Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
    Nem szükséges, csak ajánlott.
    Weboldalunkon leadhatja megrendelését regisztráció nélkül is, azonban így vásárlásaival nem gyűjt kedvezménypontokat, illetve nem tudja érvényesíteni külön, a regisztrált felhasználóink részére biztosított kedvezményeket.

  2. Lehet-e rendelést leadni telefonon keresztül?
    Nem. Érvényes megrendelés leadásához kérjük, szíveskedjen webáruházunk on-line felületét használni!

  3. Van-e lehetőség személyesen átvenni a terméket?
    Nincs. Webáruházunk csak szállítócég közreműködésésvel juttatja el a termékeket Vásárlóink részére. A csomagpontos szállítás kedvező díja mellett sok esetben ingyenes házhozszállítást is biztosítunk. Az egyes termkek szállítási díjáról kérjük, szíveskedjen a termék adatlapján tájékozódni!

  4. Ha most megrendelem a terméket, mikor várhatom a kiszállítást?
    Weboldalunkon a termékek képe mellett / alatt az esetek 99%-ban feltüntetjük, hogy megrendelés esetén mennyi idő múlva jut hozzá a termékhez. Amennyiben nem talál ilyen információt, kérjük, keresse meg kollégáinkat e-mailben, vagy telefonon!
    Amennyiben több terméket rendel egyszerre, azokat egyszerre fogjuk kiküldeni, így a leghosszabb időt igénybe vevő termék szállítási idejét kell figyelembe venni.

  5. Hogyan kapok számlát a vásárlásomról?
    A számlát a megrendeléskor megadott e-mail címre, PDF formátumban küldjük. Ezért kérjük, megrendeléskor fokozottan ügyeljen e-mail címe pontos megadására!

  6. A kiválasztott termék adatlapján "átmeneti készlethiány" olvasható!
    A termék jelenleg nem áll rendelkezésre raktárunkban. Ha információval rendelkezünk a beérkezés várható időpontjáról, a termék mellett ezt is feltüntetjük. Készlethiányos termék esetén rendelésre / előrendelésre nincs lehetőség.

  7. Raktáron lévő terméket szeretnék megvásárolni. Elmehetek-e érte én a raktárba?
    Nem. Raktárainkban csak kollégáinknak van lehetősége a termékhez hozzájutni. Vásárlóink részére csak csomagautomatákon keresztül, csomagpontokon, vagy házhozszállítással tudjuk biztosítani a termékeket!

  8. Hol tudom kiválasztani, hogy milyen módon szeretném átvenni a terméket?
    Miután a terméket kosárba tette és tovább lép a vásárláshoz, weboldalunk bekéri az adatait (regisztrált és bejelentkezett felhasználók számára ez a lépés kimarad), majd a következő oldalon választhatja ki a szállítási és fizetési módot!