A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Segítség a webáruház használatához

[ folyamatos bővítés alatt ]

 

  1. Szükséges-e a weboldalon keresztül leadni a megrendelést?
    Igen. Webáruházunk átvételi pontot üzemeltet, nem boltot. Így a termékek csak akkor kerülnek be a raktárból az átvételi pontunkra, ha előzetesen megrendelésre kerültek az oldalon. Akkor válik átvehetővé a megrendelés, ha munkatársaink azt külön e-mailben visszaigazolták!
    "Hagyományos" értelemben vett vásárlásra nincs lehetőség!

  2. Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
    Nem szükséges, csak ajánlott.
    Weboldalunkon leadhatja megrendelését regisztráció nélkül is, azonban így vásárlásaival nem gyűjt kedvezménypontokat, illetve nem tudja érvényesíteni külön, a regisztrált felhasználóink részére biztosított kedvezményeket.

  3. Lehet-e rendelést leadni telefonon keresztül?
    Nem. Érvényes megrendelés leadásához kérjük, szíveskedjen webáruházunk on-line felületét használni!

  4. Ha most megrendelem a terméket, mikor várhatom a kiszállítást?
    Weboldalunkon a termékek képe mellett / alatt az esetek 99%-ban feltüntetjük, hogy megrendelés esetén mennyi idő múlva jut hozzá a termékhez. Amennyiben nem talál ilyen információt, kérjük, keresse meg kollégáinkat e-mailben, vagy telefonon!
    Amennyiben több terméket rendel egyszerre, a leghosszabb időt igénybe vevő termék szállítási idejét kell figyelembe venni.

  5. Hogyan kapok számlát a vásárlásomról?
    Átvételi pontunkon történő átvétel esetén kollégánk a számla kiállítását követően átadja Önnek a számla eredeti példányát. Amennyiben szállítást vett igénybe, a számlát mindig a termék dobozába, vagy a termék és a védőcsomagolás közé helyezzük. Kérjük, szíveskedjen kellő körültekintéssel kibontani a csomagolást, hogy azzal együtt a számla ne kerüljön a szemétbe!

  6. A kiválasztott termék mellett "átmeneti készlethiány" olvasható!
    A termék jelenleg nem áll rendelkezésre raktárunkban. Ha információval rendelkezünk a beérkezés várható időpontjáról, a termék mellett ezt is feltüntetjük. Készlethiányos termék esetén rendelésre / előrendelésre nincs lehetőség.

  7. Raktáron lévő terméket szeretnék megvásárolni. Elmehetek-e érte én a raktárba?
    Nem. Raktárainkba csak kollégáinknak van joga a termékhez hozzájutni. Vásárlóink részére csak az átvételi ponton, csomagpontokon, vagy házhozszállítással tudjuk biztosítani a termékeket!

  8. Lehet-e bankkártyával fizetni az átvételi ponton?
    Igen. Webáruházunk átvételi pontján lehetősége van MasterCard, Visa, Maestro kártyákkal fizetni.

  9. Hol tudom kiválasztani, hogy milyen módon szeretném átvenni a terméket?
    Miután a terméket kosárba tette és tovább lép a vásárláshoz, weboldalunk bekéri az adatait (regisztrált és bejelentkezett felhasználók számára ez a lépés kimarad), majd a következő oldalon választhatja ki a szállítási és fizetési módot!