Reklamáció

Kedves Vásárlónk!

  • Reklamáció rögzítéséhez kérjük, szíveskedjen megadni pontosan a megrendeléskor használt adatokat. Lehetőleg minden esetben melléklejen legalább egy fényképet a kapott termékről, sérülésről, vagy a termék látható hibájáról.
  • Kollégáink a reklamáció beérkezését követően, munkaidőben felveszik Önnel a kapcsolatot az elérhetőségek valamelyikén, hogy a problémát minél előbb orvosolni tudjuk.

    Szíves türelmét köszönjük!
Fogyasztó neve: *
Fogyasztó e-mail címe: *
Fogyasztó telefonszáma: *
Megrendelésszám (7928-xxxxxx): *
Termék átvételének dátuma (20xx-xx-xx): *
Reklamáció jellege: *
Reklamált termék pontos neve: *
Reklamáció részletei: *
Fogyasztó igénye a termékkel kapcsolatban: *
Dokumentum / fénykép csatolása (1)
Dokumentum / fénykép csatolása (2)
Dokumentum / fénykép csatolása (3)
Adatkezelési hozzájárulás *
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez, elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.